środa, 30 września 2015

Dzień Chłopaka 2015 - pomysły na prezent last minute

Drogie dziewczyny dziś Dzień Chłopaka. To drugie typowo męskie święto o którym warto pamiętać. Z tej okazji wszystkim chłopakom życzymy samych wspaniałych chwil, dużo radości i oczywiście miłych upominków.

Jeśli jeszcze nie wiecie co kupić na Dzień Chłopaka to prezentujemy  fajne męskie gadżety, które dziś sprawdzą się idealnie.

Nasza pierwsza propozycja to oczywiście słuchawki, przydadzą się do słuchania muzyki czy grania w gry na komputerze. Solidnie wykonane, z miękką membraną na uszy oraz możliwością regulacji. Dostępne w wielu kolorach (choć oczywiście panowie najchętniej wybierają słuchawki w kolorze czarnym). Wygodne i bardzo praktyczne - z pewnością przydadzą się każdemu chłopakowi.





Kolejna nasza propozycja to również słuchawki tylko dedykowane pod smartfony. Wygodne, wtykane w uszy, doskonale odwzorowujące dźwięk - będą doskonałym prezentem dla aktywnych, nowoczesnych chłopaków.


Kolejna propozycja to teleskopowy kijek Selfie stick do aparatu. Doskonały do kadrowania zdjęć w znacznie szerszej perspektywie. Doskonały do małych aparatów cyfrowych. Zdjęcia będą wyjątkowe! Statyw jest składany i ma wymiary od 20cm do 97cm. Jest lekki dzięki czemu można go zabrać dosłownie wszędzie. Wystarczy aparat z samowyzwalaczem i gotowe.


 Dla zwolenników smartfonów mamy teleskopowy kijek Selfie stick na bluetooth. To urządzenie dzięki któremu, za pomocą własnego smartfona wykonać można genialne selfie na portale społecznościowe. Statyw jest składany i ma wymiary od 23cm do 1m, dzięki czemu na zdjęciach uchwycić można również piękne widoki i okolice z ciekawej perspektywy. Sprawdzi się również na koncertach i imprezach ze znajomymi. Statyw posiada wbudowany uchwyt na smartfon lub iphona, a w jego rękojmi znajduje się przycisk dzięki któremu łatwo i szybko uchwycisz ważne chwile. Urządzenie działa na bluetooth i jest kompatybilne pod system Android oraz iOS 4.0


Wszystkie męskie gadżety znajdziecie w naszym sklepie stacjonarnym oraz naszym sklepie internetowym.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako, że dzień chłopaka juz się odbył to śmiało mogę powiedzieć że zaliczam go do udanych. Zamówiłam z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/prezent-dla-chlopaka dla mojego faceta bardzo fajny i dośc nietuzinkowy gadżet. Widziałam po nim, że prezent mocno mu się spodobał, więc wiem już skąd będę brała kolejne gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od swojej dziewczyny dostałem głośnik przenośny i był to baaaaaardzo trafiony prezent. Jeśli chcecie się przekonać, to polecam wejść na stronę https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Omega.bhtml Uwierzcie, że możecie znaleźć tam najlepsze i jednocześnie najciekawsze propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej każdemu chyba się zdarzyło, że kupował jakieś prezenty w ostatniej chwili i jestem zdania, że czasami można w taki sposób coś fajnego dostać. Ja niedawno szukałam prezentu dla mojej mamy i także udało mi się znaleźć coś ciekawego. Za każdym razem w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy jestem w stanie wynaleźć jakieś fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń